قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی برد هوشمند کوچک کننده بینی آیدان طراحی ناخن cccam server آموزش آرایشگری زنانه آموزش آرایش مردانه آموزش نقاشی آموزش بستن شال و روسری آموزش بافت مو آموزش فوتبال آموزش والیبال آموزش دفاع شخصی آموزش بدنسازی آموزش ایروبیک آموزش نصب دوربین مدار بسته فانی بافت مونو پاد عطر و ادکلن عطر ادکلن خرید عطر خرید ادکلن تور لحظه آخری پارتیشن اداری پارتیشن مبلمان راحتی سرویس خواب عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید گن لاغری گن لاغری مردانه گن لاغری زنانه گن لاغری پاور بانک خرید پاور بانک کابینت
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

زود انزالی یک مشکل شایع جنسی در بین آقایان است. در صورتی که این مشکل حل نشود، می‌تواند کلیه جوانب زندگی زن‌ و شوهر، من جمله روابط زناشویی آنها را به مخاطره بیاندازد.

به همین دلیل این مسئله به قدری بزرگ و قابل اهمیت است که تولیدکنندگان دست به تولید محصولات مختلف در این زمینه زده‌اند. در میان تمامی این محصولات، پکیج درمان زود انزالی دکتر بیز به دلیل گیاهی و بدون عوارض بودن آن دارای محبوبیت بالایی جهت درمان زود انزالی است.

این پک جنسی شامل؛ محصولاتی همچون قهوه گانودرما سوپریم، سیر سیاه دکتر بیز، خرمابار تقویتی بیز و عسل طبیعی بیز می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی آقای بیز « aghayebiz» یکی از معتبرترین سایت‌های فروشگاهی است که این محصول را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت اصلی عرضه می‌کند.

در ادامه این مقاله با ما باشید تا با ویژگی و خواص محصولات دکتر بیز شگفت‌انگیز بیشتر آشنا شوید.



راهکار دارویی

داروهای متعددی بر بهبود عملکرد انزال اثر می‌گذارند؛ از جمله گروه داروهای ضد افسردگی مانند سیتالوپرام و سرترالین که از مهم‌ترین عوارض آن‌ها می‌توان به تأخیر در انزال اشاره کرد. این داروها باید سه ساعت پیش از نزدیکی مصرف شود و در اکثر موارد رضایت بخش بوده‌اند ولی عوارض دیگری مانند حالت تهوع بالا رفتن فشارخون و تپش قلب در هنگام استفاده از دوز بالا گزارش شده‌اند. همچنین مقدار ۱٪ میلی‌گرم رزرپین (سرپازیل) در شب تجویز می‌گردد. گفته می‌شود که این دارو رفلکس انزال را به تأخیر می‌اندازد و داروهای آرام بخش مثل دو میلی‌گرم دیازپام (والیوم) از طریق کاهش سطح پاسخ هیجانی و جنسی عمل می‌کند. اگر سیستم عصبی سالم باشد، داروها در درمان این حالت ضروری نیستند. هر دارویی با اثر روان گردانی یا تداخل اثر با سیستم خودکار، ممکن است موجب نا توانی جنسی شود. عدم موفقیت در انزال خالص با مصرف تیوریدازین (ملریل) و گوانتیدین (ایملین) و به خصوص با ایندورامین که یک داروی بلوک‌کنندهٔ گیرنده‌های الفاادرنرژیک می‌باشد همراه است.[۵] برای درمان زود انزالی همچنین از داروی داپوکستین که خط اول درمان دارویی می‌باشد استفاده می‌گردد. این دارو زمان انزال را افزایش داده و کنترل بر انزال را بهبود می‌بخشد.[۶] داپوکستین نوعی مهارکننده باز جذب سروتونین (SSRI) است.نشان داده‌شده‌است که SSRIها در درمان زود انزالی مفید هستند. جنبه منفی SSRIها این است که به‌منظور دستیابی به اثر مورد نظر، باید به صورت روزانه مصرف شوند.[۷]



زودانزالی چیست ؟

انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

 بعبارتی زود انزالی به جالتی گفته میشه که مرد بعد از تحریک و نعوظ کامل بالافاصله بعد از شروع نزدیکی جنسی و دخول به ارگاسم و انزال می رسد و توانایی ارضای جنسی همسر خود را از دست می دهد .

معمولا انزال زود رس بین 30 ثانیه تا 2 دقیقه بعد از شروع دخول صورت می گیرد . به عبارتی مدت زمان انزال کمتر از 2 دقیقه (یا صحیح تر آن کمتر از 118 ثانیه) در مقوله زود انزالی قرار می گیرید.



معمولا در راه های درمان زود انزالی بصورت همزمان بر روی بدن و ذهن اقداماتی صورت میگیرد تا مرد به حالت روان تنی (سلامت جسمی و روحی) مناسب برای یک نزدیکی جنسی طولانی مدت دست پیدا کند .


در کشور امریکا 25 تا 40 درصد مردان دچار زودانزالی هستند که بنا بر اظهارات متخصصین این درصد در کشور ما بسیار بیشتر از سایر کشور هاست .


از نظر فیزیکی دلیل زودانزالی بخاطر تحریک خیلی سریع اعصاب موجود در سر آلت مردان است که باعث انزال سریع و پیش از انتظار میشود .



نقش عوامل مختلف در زود انزالی

مواردی هستند که بر زودانزالی اثر می‌گذارند. در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

    سروتونین
        سروتونین ممکن است در انزال زودرس نقش داشته‌باشد. سروتونین یک ماده‌ی طبیعی در بدن است که توسط عصب‌ها ساخته می‌شود. مقادیر بالای سروتونین در مغز باعث افزایش زمان انزال می‌شود. مقادیر کم سروتونین می‌تواند زمان انزال را کوتاه کرده و منجر به انزال زودرس شود.
    سن
        اگرچه زود انزالی ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما افزایش سن می‌تواند تاثیر بیشتری در بروز آن داشته‌باشد.

انزال زودرس زن و شوهر را سرد میکندانزال زودرس می‌تواند باعث ایجاد سردی بین زوجین شود.
زود انزالی بر اثر چیست؟

زود انزالی به علت‌های مختلفی ایجاد می‌شود که به برخی از این علت‌ها در ادامه پرداخته‌شده است. علت‌های ایجادکننده‌ی زود انزالی هم به روان مرتبط می‌شوند و هم به جسم. علت‌های جسمی و روانی هر دو درمان دارند و برای درمان آنها باید به متخصص مراجعه کرد. البته برخی روش‌ها و راهکارهای خانگی هم وجود دارند که کمک گرفتن از آنها امکان پذیر است. در صورتی می‌توان از روش‌های خانگی استفاده کرد که با متخصص در میان گذاشته‌شود.

درمان قطعی زود انزالی در گرو تشخیص دقیق است. در صورتیکه علت اصلی زود انزالی تشخیص داده نشود، نمی‌توان روش درمانی مناسبی برای آن برگزید. بنابراین حتما باید با متخصص مشورت کنید.

    اگرچه زود انزالی ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما افزایش سن می‌تواند تاثیر بیشتری در بروز آن داشته باشد.

دلایل زود انزالی چیست؟

عوامل مختلف روحی و جسمی می‌توانند باعث شود که مردان به طور ناگهانی دچار انزال زودرس شود. انزال زودرس حاصل تعامل پیچیده‌ای از عوامل جسمی و روانی است.
·        دلایل جسمی زود انزالی چیست؟

    دیابت
    مولتیپل اسکلروزیس
    مشکلات پروستات
    مشکلات تیروئید (کم کاری یا پرکاری تیروئید)
    برخی از داروها
    دلایل بیولوژیکی (آلت تناسلی برخی از مردان حساسیت زیادی دارد).


قیمت پکیج درمان زود انزالی دکتر بیز در فروشگاه آقای بیز
پکیج درمان زود انزالی دکتر بیز، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های درمان زود انزالی است. شما با پرداخت هزینه کم قادر خواهید بود، این مشکل جنسی را بدون ایجاد هیچ‌گونه عوارضی برای همیشه درمان کنید.

اما به طور کلی قیمت پکیج درمان زود انزالی دکتر بیز در سایت‌های فروشگاهی مختلف است. دلایل متنوعی مانند؛ نوع ارائه خدمات، تعداد محصول سفارشی، میزان کیفیت محصول (اصل یا تقلبی بودن کالا) می‌توانند از عوامل تأثیرگذار در این اختلاف قیمت‌ها باشد.

فروشگاه آقای بیز یکی از بهترین و معتبرترین سایت فروش محصولات بیز است. این فروشگاه با حذف رابطه‌ها و ارائه تخفیفات عالی موجب می‌شود تا مشتریان بتوانند محصولات را با کم‌ترین قیمت تهیه کنند.

بنابراین شما می‌توانید، در فروشگاه اینترنتی ما پکیج درمان زود انزالی دکتر بیز را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید.

همچنین فروشگاه آقای بیز خدمات مشاوره رایگان محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به همین منظور شما جهت دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره‌های تماس مندرج در همین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: